Pasirinkite pageidaujamą produktą. Ieškokite per paiešką ar kategorijų meniu tinklalapio viršuje
Pažymėkite produkto (ar produktų) savybes. Standartinės spaudos produkto savybės yra šios: medžiaga (popieriaus, kartono ar plastiko storis, rūšis, spalva), produkto dydis, forma, orientacija.
Pasirinkite, kokios spaudos norite - ant vienos pusės ar abiejų.
Pažymėkite kiek vienetų spaudos produkto pirksite ir kokią dieną norite, kad Jums pristatytume.
Nuspręskite dėl dizaino. Galite įkelti jau paruoštą dizainą, susikurti naują, pasinaudoti mūsų dizaino šablonu arba užsakyti dizaino ir maketavimo paslaugą.
Įdėkite produktą į krepšelį. Būtinai pasitikrinkite krepšelio informaciją.
Pasirinkite tinkamą pristatymo būdą: į DPD ar Venipak paštomatus ar kurjeriu nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
Nuspręskite dėl apmokėjimo būdo: Pasirinkite vieną iš galimų apmokėjimo būdų: elektronine bankininkyste per Payserą, Visa ar Maestro kortele, bankiniu pavedimu, po spaudos produktų ir PVM sąskaitos faktūros gavimo (tik juridiniems asmenims, pasirašiusiems sutartį).
Apmokėkite už užsakymą ir gaukite iš mūsų e. laišką patvirtinanti, kad Jūsų užsakymas yra priimtas.
Sulaukite iš mūsų e. laiškų: "Jūsų užsakymas yra gaminamas" ir "Jūsų užsakymas yra išsiųstas".
Gaukite užsakytą spaudos produktą!
Jei naršymo ar užsakymo metu iškils klausimų, susisiekite su mumis.
Spaudos sektorius yra klasikinė pramonės šaka, kuri laikui bėgant stipriai keičiasi – gamyba efektyvėja, atsiranda daugiau lankstumo, unikalių spaudos galimybių. Vis dėlto, besikeičiantys spaudos užsakovų poreikiai nėra taip greitai patenkinami. B2B klientai jau nori tokio paties kaip ir B2C kokybės aptarnavimo, greičio, patogumo ir lankstumo, kurį gauna e. komercijos rinkoje. Norėdami atliepti klientų poreikius bei neatsilikti nuo naujovių, žengėme drąsų žingsnį spaudos technologijų srityje – sukūrėme platformą, kuri leidžia savarankiškai ir efektyviai užsisakyti spaudos gaminius taupant laiką bei išvengiant klaidų.
Pokyčius nusprendėme įgyvendinti patys
Atlikdami rinkos analizę, spaudos sektoriuje įžvelgėme nemenką problemą – spaudos produktų gamintojai įprastai koncentravosi į gamybos įrenginių atnaujinimą, per daug neinvestuodami į klientų aptarnavimo ir užsakymo pateikimo procesus bei technologijas. Ir nors pandemijos metu daugelis verslų pasuko į e. komerciją, o vartotojams atsivėrė galimybė nemažai produktų bei paslaugų įsigyti internetu, spaudos srityje neįvyko pastebimų permainų.
Todėl, kartu su komanda, patys ėmėmės veiksmų – perkėlėme geriausias e. komercijos praktikas į spaudos sektorių ir atidarėme naują spaudos užsakymų savitarnos platformą STANDOUT PRINT! Tai atvėrė naujas galimybes B2B sektoriui – klientams, kuriems iki šiol savarankiškai bei patogiai internetu užsisakyti spaudos gaminius buvo itin sudėtinga.
Užsisakyti spaudą dar nebuvo taip paprasta
Sistema STANDOUT PRINT – universali, lanksti ir prieinama klientui. Ką tai reiškia? Kad jūsų įmonei prireikus spaudos gaminių, nuo šiol nebereikės skambinti ar siųsti užklausų spaudos paslaugas teikiančioms įmonėms bei kaskart iš naujo derinti su paslauga susijusius klausimus. Mūsų sistemoje įdiegta į kliento poreikius orientuota automatizacija, tad spaudos produktus lengvai užsisakys smulkaus verslo savininkas, marketingo agentūros vadybininkas ar net visa jo komanda. Užsakymus pateikti galite bet kuriuo paros metu ir sekti jų eigą, istoriją, taip pat išsisaugoti patikusias prekes ir užsisakyti jas vėliau.
Kaip užsisakyti spaudą STANDOUT PRINT platformoje?
1. Išsirinkite jums tinkamą produkto tipą pagal reklamos kategoriją (vidaus ar lauko reklama) arba pagal savo verslo sritį ir kategoriją.
2. Sukonfiguruokite produkto parametrus pagal savo poreikį, matykite kokią įtaką tai turi kainai ir priimkite sau naudingiausią sprendimą.
3. Įkelkite jau paruoštą dizaino failą arba susikurkite individualų dizainą sistemoje. Failų patikrą ir atitikimą spaudos reikalavimams sistema atliks pati.
4. Pasirinkite reikiamą produktų kiekį ir pristatymo datą. Planuokite savo išlaidas, resursus bei kampanijas iš karto matydami, kada produktai atvyks pas jus.
5.Įveskite pristatymo adresą ar susikurkite adresų bazę, kurioje galėsite išskirstyti produktus į jums reikiamus pristatymo taškus.
6. Apmokėkite užsakymą jums patogiausiu būdu – e. bankininkyste, mokėjimo kortele ar bankiniu pavedimu.