Pasirinkite pageidaujamą produktą. Ieškokite per paiešką ar kategorijų meniu tinklalapio viršuje
Pažymėkite produkto (ar produktų) savybes. Standartinės spaudos produkto savybės yra šios: medžiaga (popieriaus, kartono ar plastiko storis, rūšis, spalva), produkto dydis, forma, orientacija.
Pasirinkite, kokios spaudos norite - ant vienos pusės ar abiejų.
Pažymėkite kiek vienetų spaudos produkto pirksite ir kokią dieną norite, kad Jums pristatytume.
Nuspręskite dėl dizaino. Galite įkelti jau paruoštą dizainą, susikurti naują, pasinaudoti mūsų dizaino šablonu arba užsakyti dizaino ir maketavimo paslaugą.
Įdėkite produktą į krepšelį. Būtinai pasitikrinkite krepšelio informaciją.
Pasirinkite tinkamą pristatymo būdą: į DPD ar Venipak paštomatus ar kurjeriu nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
Nuspręskite dėl apmokėjimo būdo: Pasirinkite vieną iš galimų apmokėjimo būdų: elektronine bankininkyste per Payserą, Visa ar Maestro kortele, bankiniu pavedimu, po spaudos produktų ir PVM sąskaitos faktūros gavimo (tik juridiniems asmenims, pasirašiusiems sutartį).
Apmokėkite už užsakymą ir gaukite iš mūsų e. laišką patvirtinanti, kad Jūsų užsakymas yra priimtas.
Sulaukite iš mūsų e. laiškų: "Jūsų užsakymas yra gaminamas" ir "Jūsų užsakymas yra išsiųstas".
Gaukite užsakytą spaudos produktą!
Jei naršymo ar užsakymo metu iškils klausimų, susisiekite su mumis.
Norite be vargo ruošti profesionalius reklaminės spaudos maketus ir gauti aukščiausios kokybės spaudos gaminius? O galbūt jus domina prekių ženklo kūrimo ir jo pateikimo skaitmeninėje erdvėje subtilybės? Gegužės 8 dieną platformoje „Zoom“ vyko nuotolinė STANDOUT PRINT konferencija „Spaudos galimybės ir iššūkiai: nuo prekių ženklo kūrimo iki dirbtinio intelekto“, skirta dizaineriams ir marketingo specialistams. Konferencijoje buvo galima sužinoti kaip paruošti profesionalius ir veiksmingus, visus svarbius reikalavimus atitinkančius dizainus spaudai. Savo patirtimi ir patarimais dalinosi Adrija Klepackaitė, Inesa Budginė ir Indrė Razbadauskaitė-Venskė.
Užpildykite formą puslapio apačioje ir gaukite konferencijos įrašą į savo el. pašto dėžutę.
|
|
Inesa Budginė Stand UP reklamos agentūros įkūrėja ir kūrybos vadovė „Prekės ženklo kūrimas: spauda kaip komunikacinis kanalas“ Pranešėja supažindins su prekių ženklo kūrimo bei atnaujinimo subtilybėmis ir papasakos apie efektyvų spaudos, kaip komunikacinio kanalo naudojimą.
|
|
|
Adrija Klepackaitė STANDOUT PRINT grafikos dizainerė. „Failų paruošimas spaudai: būtini nustatymai ir patarimai“ Pranešėja apžvelgs pagrindinius spalvinius reikalavimus spaudos dizainams, spaudos gamintojų taikomus reikalavimus ir pasidalins praktiniais dizaino patarimais, kurie padės spaudos dizainus paruošti lengviau ir kokybiškiau.
|
|
|
Indrė Razbadauskaitė-Venskė Lighthouse Neuromarketing Lab bendraįkūrėja (Attention insight partnerė), LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė, LCC tarptautinio universiteto, KU, ISM ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė ir strategė. „Neuromagija: kaip neuromarketingas ir neurodizainas padeda geriau suprasti vartotojus?“ Pranešimo metu bus kalbama apie nauromarketingo įrankius ir taikymo sritis, neurodizaino įtaką dizaino sprendimams ir praktinius jo pavyzdžius.
|
Norite išmokti kurti profesionalius, veiksmingus ir kokybiškus spaudos dizainus? Pasinaudokite galimybe ir užpildykite formą apačioje ir gaukite STANDOUT PRINT konferencijos įrašą jau šiandien!