Pasirinkite pageidaujamą produktą. Ieškokite per paiešką ar kategorijų meniu tinklalapio viršuje
Pažymėkite produkto (ar produktų) savybes. Standartinės spaudos produkto savybės yra šios: medžiaga (popieriaus, kartono ar plastiko storis, rūšis, spalva), produkto dydis, forma, orientacija.
Pasirinkite, kokios spaudos norite - ant vienos pusės ar abiejų.
Pažymėkite kiek vienetų spaudos produkto pirksite ir kokią dieną norite, kad Jums pristatytume.
Nuspręskite dėl dizaino. Galite įkelti jau paruoštą dizainą, susikurti naują, pasinaudoti mūsų dizaino šablonu arba užsakyti dizaino ir maketavimo paslaugą.
Įdėkite produktą į krepšelį. Būtinai pasitikrinkite krepšelio informaciją.
Pasirinkite tinkamą pristatymo būdą: į DPD ar Venipak paštomatus ar kurjeriu nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
Nuspręskite dėl apmokėjimo būdo: Pasirinkite vieną iš galimų apmokėjimo būdų: elektronine bankininkyste per Payserą, Visa ar Maestro kortele, bankiniu pavedimu, po spaudos produktų ir PVM sąskaitos faktūros gavimo (tik juridiniems asmenims, pasirašiusiems sutartį).
Apmokėkite už užsakymą ir gaukite iš mūsų e. laišką patvirtinanti, kad Jūsų užsakymas yra priimtas.
Sulaukite iš mūsų e. laiškų: "Jūsų užsakymas yra gaminamas" ir "Jūsų užsakymas yra išsiųstas".
Gaukite užsakytą spaudos produktą!
Jei naršymo ar užsakymo metu iškils klausimų, susisiekite su mumis.
Jeigu vis dar gaištate laiką užsisakydami spaudą įprastu būdu, metas išbandyti STANDOUT PRINT – išskirtinai lengvą būdą pirkti PRINTą. Ši inovatyvi spaudos užsakymo platforma paremta „Web-to-print“ (W2P) technologija, o vienas pagrindinių jos privalumų – galimybė taupyti jūsų brangų laiką.
Atsisakykite ilgo darbų derinimo proceso
Norint užsakyti spaudą įprastu būdu, jums tenka skambinti ar siųsti užklausas spaudos paslaugas teikiančioms įmonėms bei kaskart iš naujo derinti su paslauga susijusius klausimus. Šis procesas gali užtrukti nuo kelių valandų iki kelių dienų, vėliau visą informaciją reikia patikrinti, o jeigu vadybininkas nepasiūlo jums tinkančių sąlygų – tenka visą procesą kartoti kreipiantis į kitą įmonę.
Platforma STANDOUT PRINT eliminuoja tarpininko ar spaudos užsakymo vadybininko poreikį – naudodami W2P technologiją, klientai gali užsisakyti spaudą savarankiškai nuo pradžios iki galo. Viskas atliekama virtualioje aplinkoje, tad procesas vyksta kur kas greičiau ir sklandžiau, nes vartotojas iš karto gauna atsakymus į jam rūpimus klausimus: kokios yra medžiagos, kainos, pristatymo terminai ir pan. Galimybė pasirinkti norimą pristatymo datą – itin svarbus aspektas planuojant verslo komunikaciją.
Nelaukite, kol kas nors sukurs ar pataisys dizainą
Faktorius, kuris dažnai pailgina ir apsunkina spaudos užsakymo procesą – dizaino failai. Jums ar jūsų klientui reikia derinti dizaino failų niuansus ar korekcijas su įmonės dizaineriu ar laisvai samdomu specialistu: pranešti apie reikiamas korekcijas, sulaukti, kol jos bus atliktos ir patvirtintos su užsakovu. O juk planuojant verslo komunikaciją svarbi kiekviena valanda, kurią sugaištate prie projekto...
STANDOUT PRINT leidžia įkelti jau paruoštą dizaino failą arba patiems susikurti individualų dizainą, nenaudojant jokių išorinių programų. Net ir patyrusio dizainerio paruošta medžiaga gali neatitikti konkretaus spaudos gaminio reikalavimų, tuomet iškyla poreikis failus pertikrinti, pataisyti – tai, vėlgi, užima laiko. Platformoje yra įdiegta automatinė spaudos failų patikra, kurioje yra patikrinama failo raiška, spalvų profiliai, šriftų dydžiai ir kiti spaudos parametrai – tai leidžia užsakymą pateikti greitai bei sumažinti klaidų tikimybę. Failų patikros įrankis iš karto nurodo ar failas paruoštas tinkamai, negaištant laiko papildomai komunikacijai tarp šalių.
Taigi, naujoji spaudos užsakymo platforma STANDOUT PRINT suteikia vartotojams galimybę dirbti kur kas efektyviau: paprasčiau ir greičiau atlikti spaudos užsakymus, matyti galimus pristatymo terminus bei aiškiai pateiktas produktų kainas.
STANDOUT PRINT – išskirtinai lengvas būdas pirkti PRINTą!